loading...
@@دانلود بازی اندروید و کامپیوتر@@
آخرین ارسال های انجمن
سجاد بازدید : 76 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (1)

پیشنهاد بسیار ویژه Apktops

فایل دیتا برای چیپست های مختلف متفاوت است و در ادامه مطلب قرار دارد

اجرای 100% آفلاین و تست شده 

بازی روی گوشی Optimus Black تک هسته ای LG به راحتی و بدون کوچکترین لگی اجرا شد!

نسخه 1.5 این بازی هم ریلیز شده ولی تفاوت خاصی با نسخه 1.4 ندارد . نسخه 1.4 این بازی بهترین و بی دردسرترین نسخه برای اجرای صحیح و بی مشکل بازی است

نسخه مود شده و پول بی نهایت 

مطمئنا Real Racing را می شناسید! بازی ای که می توان آن را در تمام نسخه ها ، گرافیکی ترین بازی تولید شده با سبک اتومبیل رانی  برای گوشی های آندرویدی برشمرد . حال EA تصمیم به تولید نسخه 3 ازاین بازی با گرافیک واقعا تماشایی را کرده و حالا Real Racing 3 آمده است که بگوید باز هم برنده و پیشتاز است!  بهتر از تصاویری از محیط بازی را با هم ببینیم . نسخه جدید بازی مسابقات اتومبیل رانی Real Racing هم اکنون از طریق Apktops معرفی می شود و در این نسخه نیز همانند نسخه های قبلی شاهد گرافیک فوق حرفه ای و مناظر و صحنه های اتومبیل های واقعا طبیعی و واقعی هستیم .

 

Real Racing 3 1.4.0 (2)

 

 در سومین نسخه از Real Racing ، خودروهایی از کمپانی های مشهور پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی انتظار شما را می کشند . حال آنکه با بهره گیری از قابلیت مولتی پلیر ، امکان انجام بازی به صورت چند نفره به همراه دوستان تان و چالش کشاندن آنها نیز در این نسخه وجود خواهد داشت .طراحی اتومبیل ها بسیار واقعی و با در نظر گرفتن تمامی جزییات آنها می باشد . ۴۵ خودروی مختلف که ۲۲ عدد از آنها برای اولین بار در بازی های ریسینگ ساخته شده برای موبایل حضور دارند .برای داشتن یک بازی پویا و واقعی نه تنها اتومبیل های واقعی ، بلکه مردمان واقعی و مکان های واقعی نیز باید وجود داشته باشند که خوشبخاته هر سه مورد در Real Racing 3 لحاظ شده اند . انتخاب های شما در این بازی به صورت خارق العاده ای افزایش پیدا کرده است . بیش از ۹۰۰ رویداد مختلف نظیر جام ، رقابت های تکی و … برایتان فراهم گردیده اند . افزون بر این خواهید توانست اتومبیل های خود را با آپگرید کردن قسمت های مختلفشان ، به بالاترین سطح عملکرد رسانید و قدرت و سرعت را هنگام استفاده احساس کنید .برای دانلود فایل دیتا و apk بازی و مطالعه راهنمای استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

 

راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا : پس از دانلود و نصب فایل apk بازی فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید حال پوشه com.ea.games.r3_row را در مسیر Android/data کپی نمایید و اجرای آفلاین بازی لذت ببرید . 

 

  • حجم فایل: 15 مگابایت | 851 مگابایت | 950 مگابایت | 955 مگابایت | 928 مگابایت
  • نیازمند اندروید نسخه: 2.3.3 به بالا
  • منبع و رمز فایل: www.apktops.ir
سجاد بازدید : 120 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

جدیدترین نسخه مود شده بازی با پول بینهایت

تست شده بر روی گلکسی نوت 3

مطمئنا همه شما شخصیت کارتونی گارفیلد این گربه بامزه را به خوبی می شناسید حالا گرافیلد پا به گوشی های آندرویدی گذاشته است و در یک بازی فان و بسیار گرافیکی و مهیج شاهد حضورش هستیم . این بازی که سبکی بسیار شبیه به بازی Tiki Kart دارد و هر دو بازی الگو گرفته از بازی کراش پلی استیشن دارد قصد دارد با فضایی رقابتی و مسابقه ای در اوج هیجان و گرافیک شما را سرگرم کند . 

 Garfield Kart 1.02 (2)

 

ویژگی ها :

** قابلیت رقابت با دوستان خود به صورت آنلاین ( به لطف حالت گسترده ی مولتی پلیر)
** وجود 8 شخصیت برای انتخاب آن ها
** وجود 3 حالت در درون بازی: Grand Prix / Single Race / Time Trial
**  قابلیت سفارشی کردن شخصیت خود با هزاران آیتم
** وجود چالش های روزانه
** وجود دو نوع کنترل؛ ژیروسکوپ و یا دکمه مجازی روی صفحه

برای دانلود آخرین نسخه از این بازی به همراه فایل دیتا و مطالعه راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops مراجعه نمایید . 

 

راهنمای نصب : پس از نصب فایل apk بازی فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید حال پوشه com.microids.google.garfieldkart را در مسیر Android/obb کپی نمایید .

نکته مهم: ممکن است بازی بر روی برخی از گوشی های با رم  کمتر از 1 گیگ اجرا نشود و گوشی ریست شود.

 

  • حجم فایل: 11.27 مگابایت | 120.6 مگابایت
  • نیازمند اندروید نسخه: 3.0 و بالاتر
  • منبع و رمز فایل: www.apktops.ir
سجاد بازدید : 99 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

 

Next-Launcher-3D

از ویژگی های این لانچر فوق العاده زیبا و با امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

** عملیات های مختلف برای آیکون ها
** امکان چرخش آیکون ها – امکان تنظیم مجدد و بازگردانی به حالت قبلی – رابط کاربری بسیار آسان و روان
** امکان قرار دادن ویدجت ها و آیکون ها در صفحه نمایش به صورت نامحدود و تصادفی
** پیش نمایش سه بعدی
** انیمیشن خیره کننده از تعویض صفحه نمایش اضافه کردن یا حذف کردن صفحه نمایش
** مدیریت بسیار سریع و جذاب و سه بعدی صفحات نمایش و جابه جایی ، حذف و … آسکون ها در کم ترین زمان ممکن
** قابلیت چرخش dock بار برای افزایش سرعت نمایش صفحات و دسترسی شما به صفحات
** منو کشویی نرم افزار ها و امکان مرتب سازی بر اساس حروف الفبایی ،زمان نصب و …
** نماهای و افکت های 3 بعدی بسیار زیبا و واقعی

برای دانلود آخرین نسخه از این نرم افزار به صورت فول و کامل با لینک مستقیم به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .  

 

 

تغییرات نسخه 3:

V3.0.2
1. (رفع) بعضی از اشکالات در قسمت 3 بعدی
V3.0
1. (جدید) رابط کاربری جدید  و بسیار زیبا
2. (جدید) افکت های جدید ساخت پوشه جدید
3. (بهبود یافته) افکت انعکاس صفحه اصلی (Menu->Preferences ->Effects settings->Homescreen reflection effect)
4. (بهبود یافته) افزایش سرعت و بهبود نمایش افکت های انیمیشنی
5. (3D) پشتیبانی از اطلاع رسانی (Menu->Preferences->Advanced settings->Notification)
6. (3D) پشتیبانی از جایگزین کردن آیکون های پایه (Menu->Preferences ->Screen settings-> Replace icon base)

 

  

 
سجاد بازدید : 56 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

 

این نرم افزار کاملا رایگان است.

جهت ورود به سایت سازنده و دانلود برنامه بر روی تصویر زیر کلیک کنید

 

اپلیکیشن «پیشخوان اول» کلیه خدمات و سرویس های همراه اول را در خود جای داده و با دسته بندی آن ها، شرایطی را مهیا کرده تا کاربران بتوانند در کمترین زمان ممکن به سرویس مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. با توجه به خدمات متعدد همراه اول، وجود این اپلیکیشن و طبقه بندی های دقیقش، این شانس را به کاربران می دهد تا از پتانسیل های کامل اپراتور خود نهایت استفاده را بکنند.

 

شاید ایران بر خلاف بسیاری از کشورها دارای چندین اپراتور موبایل نباشد، اما رقابت میان 3 اپراتور موجود به قدری داغ است که هر یک از آن ها تلاش می کنند با ارائه سرویس های متنوع، مخاطبین بیشتری را به شبکه های خود بیفزایند. 

 با گسترش تلفن های هوشمند در سالیان اخیر، اپلیکیشن های موبایل نقشی کلیدی را در زندگی روزمره کاربران بر عهده گرفته اند. شرکت ها سعی می کنند با بهره گیری از این تکنولوژی، خدمات خود را با روشی متفاوت به دست کاربران برسانند و راهی سریع تر را در دسترس مشتریانش قرار دهند.

 اپراتورهای ایرانی نیز خوشبختانه در این راستا گام برداشته اند و هر یک به نوعی تلاش کرده اند تا گستره خدمات خود را به تلفن هوشمند کاربران نیز برسانند. در این میان همراه اول به لطف اپلیکیشنی به نام «پیشخوان اول» موفق شده تا یکی از جامع ترین برنامه های موبایلی ممکن را برای مشتریانش تدارک ببینید.

اگر بخواهیم به امکانات پیشخوان اول بیشتر بپردازیم و منو های آن را مرور کنیم، باید بگوییم که این برنامه از بخش های صورت حساب، آوای انتظار، سرویس های پیامکی، شارژ، جیرینگ و خدمات همراه اول تشکیل شده که هر یک از این موارد در داخل خود گزینه های متفاوتی را جای داده اند. در بخش صورت حساب، کاربران دائمی می توانند قبض میان دوره و پایان دوره خود را مشاهده کنند و کاربران اعتباری نیز قادر خواهند بود تا نسبت به دریافت موجودی اقدام نمایند.

 در منوی خدمات همراه اول، گزینه هایی برای فعال سازی بسته های اینترنت و پیامک دیده می شود و البته در کنار آن ها گزینه هایی مثل پیامگیر صوتی، انتقال مکالمه، درخواست شارژ از دیگران و … نیز قرار داده شده است. بخش سرویس های پیامکی شما را به عضویت مجموعه هایی مثل فرهنگ و هنر، اخبار، سرگرمی، ورزشی و … در می آورد تا از این طریق محتواهای رنگارنگی را توسط sms دریافت نمایید.

 اما آواهای انتظار هم بخشی مخصوص به خود را در پیشخوان اول دارا است. این بخش، که قطعا طرفداران بسیاری هم دارد، لیستی از جدید ترین آهنگ ها را به نمایش در می آورد که کاربران می توانند با لمس هر یک، نسبت به فعال سازی آن ها اقدام نمایند. در نهایت پیشخوان اول، خدمات مربوط به شارژ را نیز از یاد نبرده با استفاده از سیستم اتوشارژ، قابلیت خرید شارژ را برای کاربران فراهم کرده. اتوشارژ سیستمی است که از طریق آن کاربران می توانند به صورت مستقیم نسبت به شارژ سیم کارت خود اقدام نمایند؛ بدین معنی که به محض انجام تراکنش مالی، سیم کارت شارژ می شود و دیگر نیازی به وارد کردن پین و سایر موارد، وجود ندارد.

 در پایان باید اشاره کنیم فعال سازی خدمات با اپلیکیشن پیشخوان اول، از طریق کد های ussd صورت می پذیرد و به همین علت استفاده از برنامه نیازی به ارتباط با اینترنت ندارد. هر چند اگر بخواهید لیست آواهای انتظار و بسته های پیامکی را به روز رسانی کنید، نیاز است که به اینترنت متصل باشید.

 اپلیکیشن پیشخوان اول به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و کاربرانی که تمایل به دانلود آن دارند می توانند با مراجعه به پیشخوان اول، نسبت به دانلود آن اقدام نمایند.

 

www.pishkhanapp.com

admin بازدید : 95 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

به جرات می توان گفت MX Player بهترین پخش کننده ویدئو برای سیستم عامل اندروید است. دلیل این برتری کاربری آسان نرم افزار با قابلیت های فوق العاده و سازگاری با 99% ابزارهای اندرویدی می باشد.پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای جهت رندر سریع فیلم ها، نمایش زیرنویس های مختلف، محافظت از فایل های تصویری شما و پشتیبانی از اندورید 4.4 از قابلیت های منحصر بفرد این برنامه است.

 

 

اگر در گوشی یا تبلیت خود چندین پلیر مختلف جهت پخش ویدئو ها نصب کردید به شما پیشنهاد می کنیم تمامی آنها را حذف کرده و آخرین نسخه MX Player Pro را نصب نمایید.

از قابلیت های اصلی MX Video Player می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ** زوم روی ویدیوی در حال اجرا توسط دو انگشت (مالتی تاچ)
  • ** نمایش انواع فرمت های زیر نویس با امکان تغییر موقعیت زیر نویس، برای هماهنگ شدن با ویدیو
  • ** خوانایی زیرنویس، امکان نمایش حاشیه و سایه برای زیرنویس
  • ** پشتیبانی کامل از اندروید 4.2
  • ** پخش فایل های avi, mpeg, mp4, wmv, divx, xvid, mov, flv, vob, 3gp, mkv و …

 

نکات:

- پس از اجرای نرم افزار، در صورتی که نر افزار نیاز به  نصب کدک داشته باشد نام کدک به شما اعلام خواهد شد و می توانید از داخل کدک ها آن را نصب کنید در غیر این صورت نیازی به نصب هیچ کدکی نیست.

 

توجه : تمام کدک ها به نسخه 1.7.21 آپدیت شدند 

 

به جدیدترین نسخه آپدیت شد 

نسخه  1.7.21  با پشتیبانی از آندروید4.4 اضافه شد 

 

 

  • حجم فایل: 7.7 مگابایت | 30 مگابایت
  • نیازمند اندروید نسخه: 2.1 و بالاتر
  • منبع و رمز فایل: www.apktops.ir
  •  

 

 
admin بازدید : 117 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

به جرات می توان گفت MX Player بهترین پخش کننده ویدئو برای سیستم عامل اندروید است. دلیل این برتری کاربری آسان نرم افزار با قابلیت های فوق العاده و سازگاری با 99% ابزارهای اندرویدی می باشد.پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای جهت رندر سریع فیلم ها، نمایش زیرنویس های مختلف، محافظت از فایل های تصویری شما و پشتیبانی از اندورید 4.4 از قابلیت های منحصر بفرد این برنامه است.

 

 

اگر در گوشی یا تبلیت خود چندین پلیر مختلف جهت پخش ویدئو ها نصب کردید به شما پیشنهاد می کنیم تمامی آنها را حذف کرده و آخرین نسخه MX Player Pro را نصب نمایید.

از قابلیت های اصلی MX Video Player می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ** زوم روی ویدیوی در حال اجرا توسط دو انگشت (مالتی تاچ)
  • ** نمایش انواع فرمت های زیر نویس با امکان تغییر موقعیت زیر نویس، برای هماهنگ شدن با ویدیو
  • ** خوانایی زیرنویس، امکان نمایش حاشیه و سایه برای زیرنویس
  • ** پشتیبانی کامل از اندروید 4.2
  • ** پخش فایل های avi, mpeg, mp4, wmv, divx, xvid, mov, flv, vob, 3gp, mkv و …

 

نکات:

- پس از اجرای نرم افزار، در صورتی که نر افزار نیاز به  نصب کدک داشته باشد نام کدک به شما اعلام خواهد شد و می توانید از داخل کدک ها آن را نصب کنید در غیر این صورت نیازی به نصب هیچ کدکی نیست.

 

توجه : تمام کدک ها به نسخه 1.7.21 آپدیت شدند 

 

به جدیدترین نسخه آپدیت شد 

نسخه  1.7.21  با پشتیبانی از آندروید4.4 اضافه شد 

 

 

  • حجم فایل: 7.7 مگابایت | 30 مگابایت
  • نیازمند اندروید نسخه: 2.1 و بالاتر
  • منبع و رمز فایل: www.apktops.ir
  •  

 

 
سجاد بازدید : 105 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

اگر شما هم علاقه دارید در گوشی آندرویدی خود بدون کوچکترین دخالت کامپیوتر ، تما فایل های فشرده خود را استخراج و  Extract کنید ما به شما بهترین نرم افزار برای این کار یعنی ZArchiver را پیشنهاد می کنیم ! این نرم افزار پورت شده و الگو گرفته از نرم افزار قدرتمند 7zip در کامپیوتر است که تقریبا تمام خصوصیات 7Zip کامپیوتر را دارا می باشد. 

ZArchiver-1

از قابلیت های ZArchiver می توان به موارد زیر اشاره کرد:

** ساخت فایل های : 7z (7zip), zip, bzip2 (bz2), gzip (gz), XZ, ta
** استخراج فایل های : 7z (7zip), zip, rar, bzip2, gzip, XZ, iso, tar, arj, cab, LZH, LZMA, xar, tgz, tbz, Z, deb, rpm
** مشاهده ی فایل های : 7z (7zip), zip, rar, bzip2, gzip, XZ, iso, tar, arj, cab, LZH, LZMA, xar, tgz, tbz, Z, deb, rpm
** ویژگی های فرعی برنامه:
** استخراج و فشرده سازی فایل های پسورد دار.
** ساخت و استخراج پارت پارت فایل 7z ، (برای فایل rar فقط استخراج )
** اسخراج آرشیو های پارت پارت شده.
** باز کردن فایل های فشرده.
** باز کردن فایل آرشیو از Mail.
** قابلیت ساپورت Multithreading.
** ساپورت فایل ها از نوع فرمت و اسم از جمله ی UTF-8/UTF-16.
** قابلیت انتخاب فایل به صورت مربع و بدون Multiselect mode.

 

سجاد بازدید : 115 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

توسط نرم افزار Smart AppLock Pro که در این پست به کعرفی آن می پردازیم قادرید بر روی قسمت های مختلف گوشی قفل بگذارید و از اطلاعات  خود شامل ، اس ام اس ها ، شماره ها ، گالری ، موزیک ، فیلم و …. محافظت نمایید .

Smart-AppLock

این نرم افزار جالب دارای ویژگی های زیر است :

** امکان قفل اس ام اس ها
** امکان قفل تصاویر
** امکان قفل مخاطبین
** قفل کردن نرم افزار خود را با دقت و هوشمندانه
** مصرف کم باتری و عملکرد خوب
** قابلیت قرار دادن پسورد در دو حالت عددی و شکلی
** نسخه بدون تبلیغات و بدون محدودیت

برای دانلود این نرم افزار کاربردی که مطمئنا مورد نیاز خواهد بود ، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

سجاد بازدید : 106 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

و این بار برای کسانی که علاقه مند به مربی گری هستند و دنبال این نوع از بازی ها میگردند، Football Manager 2014 را پیشنهاد میکنیم. این بازی یکی از بهترین بازی های واقع بینانه ای که می توان نام برد به شمار می آید و همیشه جز پرفروش ترین ژانرهای بازی های ورزشی بوده است . در این بازی جذاب شما باید خود را جای یک مربی قرار دهید و یک تیم فوتبال را زیر نظر بگیرید و از دید یک مربی حرفه ای کار را ادامه دهید چون کوچکترین اشتباه در بازی باعث می شود تیمی که هدایت آن را بر عهده گرفته اید شکست بخورد. این بازی تحت شرکت SEGA منتشر شده است، نسخه قبلی این بازی جز پرفروش ترین بازی های سال بوده و اکنون نسخه جدید این بازی را در اختیار شما قرار می دهیم این بازی به شدت اعتیاد آور است و گیمرهای بسیار زیادی به دنبال این بازی هستند.

 

Football-Manager-2014

 

 

 در زیر می توانید نگاهی مختصر به ویژگی های جدید بازی بندازید:

در هر زمانی، در هر کجا، در هر حالی بازی کنید
این بازی برای اولین بار روی سیستم عامل لینوکس قابل اجرا است و علاوه بر این تکنولوژی جدیدی به بازی اضافه شده است که ذخیره ابری نام دارد با این تکنولوژی هر کجایی که باشید میتوانید تیم خودتان را از زمانی که بازی را ذخیره کرده اید ادامه دهید و مدیریت کنید

بهبود موتور بازی
موتور بازی پیشرفت های گسترده ای کرده است یکی از این پیشرفت ها سه بعدی شدن فضای گرافیکی است که میتوانید در تنظیمات بازی آن را اعمال کنید و دیگر تغییرات بهبود نور و روشنایی بازی، انیمیشن بازیکن، شخصیت فردی و مدل لباس بازیکن، واکنش های بازیکنان به حوادثی که وسط میدان روی می دهد و طیف وسیع بهینه سازی بازی نسبت به نسخه قبلی که موتور بازی را بهتر و سریع تر می کند

تعمیرات اساسی تاکتیکی
در تاکتیک ها یک طراحی جدید و کامل وجود دارد که باعث شده استراتژی های تیم ارتباط مستقیم با نقش بازیکن در میدان داشته باشد نقش های متعدد برای یک بازیکن در موقعیت های مختلف باعث شده تا یک ویژگی بارز به شمار بیاید

قرارداد ها و نقل و انتقالات واقعی
شرکت سازنده بازی خیلی سعی کرده تا بازی را به جهان واقعی نزدیک کند برای همین هر اتفاقی را که ممکن است در جهان واقعیت روی دهد را درون بازی قرار داده است مانند تسهیلات به وام یک بازیکن در حال قرارداد و …

بهبود تعامل با بازیکنان، کارکنان و رسانه ها
در حال حاضر تعامل بین بازیکنان، مدیران، رقبای خود و رسانه ها در دنیای بیرون وجود دارد Football Manager 2014 همه این تعامل ها را به کار برده است به عنوان مثال : در بازی اعضای کادر فنی و مربیگری در مورد نحوه انتخاب تیم اصلی و تیم جوانان با هم تعامل دارند. همچنین یک بازیکن میتواند نارضایتی خود را در تیم ملی بروز دهد. و همینطور مدیران می توانند در پایان فصل نشستی را ایجاد کنند و برای تیم نظرات و تصمیماتی را بگیرند.

رابط کاربری پیشرفته
نسخه جدید این بازی با نسخه قبل متفاوت است به طوری که در نسخه ۲۰۱۴ رابط کاربر پیشرفته تری نصبت به نسخه قبلی دارد، بخش های کلیدی از نو طراحی شده اند از جمله صفحه مرور کلی آموزش، مرکز انتقال و صفحه های خبری در حالی که تغییرات گسترده ای در سراسر رابط کاربری ایجاد شده .

 

تصاویری از محیط بازی Football Manager 2014 :

Football Manager 2 Football Manager 4

Football Manager 1 Football Manager 3

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista, 7, 8
Processor: Intel Pentium 4, Intel Core AMD, Athlon. Windows XP: 1.6GHz+, Windows Vista/7/8: 2.2GHz+
Memory: 1 GB RAM
Graphics Card: NVidia GeForce FX 5900 Ultra, ATI Radeon 9800, Intel GMA X3100: 128MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB available space

 

 

 

سجاد بازدید : 84 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتری Master Reboot  یک بازی جدید در سبک اکشن ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط Wales Interactive ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . داستان بازی Master Reboot درباره ی دنیای ارواح است. در آینده ای نچندان دور سرورهای عظیمی طراحی و ساخته میشوند که خاطرات و ارواح را پس از مرگ در خود ذخیره میکند. دنیای ارواح از چندین جزیره ی مختلف تشکیل شده است که هر جزیره دارای شهرها و روستاهای و آسمان خراش های بلند است که خاطرات و ارواح در آنجا نگه داری میشوند.. حالا شما در بازی وظیفه دارید قبل از اینکه از دنیا بروید خانه ای را برای خود در شهر ارواح بدست آورید.

این بازی داری ۳۴ مرحله ی مختلف میباشد که مبتواند ساعت ها شما را مشغول نگه دارد. سبک ممتاز بصری , خط داستانی عالی , گرافی زیبا و چشم نواز و موسیقی متن زیبا از ویژگی های بارز بازی Master Reboot است. پس اگر به بازی های اکشن ماجراجویی علاقمند هستید هم اکنون میتوانید بازی Master Reboot را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

دانلود بازی کامپیوتری Master-Reboot

 

تصاویری از محیط بازی کامپیوتری Master Reboot :

Master-Reboot-1 Master-Reboot-5

Master-Reboot-4 Master-Reboot-3

 

حداقل سیستم برای اجرای بازی Master Reboot :

 OS: Windows XP, Vista, 7
Processor: Intel Core2 Duo, AMD Athlon64 x2, or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Shader Model 3 Compatible
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

 

 

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Master Reboot :

OS: Windows 7 64 Bit
Processor: Intel Core i5/i7, AMD equivalent or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 280, ATI Radeon 4870 or better
DirectX: Version 11
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

 

 

راهنمای نصب بازی :

-     فایل با فرمت ISO رو باید با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

-    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

-    در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود..

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

سجاد بازدید : 96 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Bad Piggies 1.5.0 برای PC

 

دانلود بازی Bad Piggies برای کامپیوتر

 

Bad Piggies نسخه جدید سری بازی پرندگان خشمگین Angry Birds با نام بازی Bad Piggies خوک های بد برای کامپیوتر PC منتشر شد. در این نسخه از بازی Bad Piggies ، شما باید توسط خوک ها به جنگ سایر دشمنان بروید. بازی Bad Piggies تقریبا شبیه Angry Birds است با این تفاوت که نوع بازی کاملا تغییر کرده و در این بازی شما دارای وسیله هایی برای حرکت دادن خوک ها هستید و باید با فکر درست طوری بچینید که خوک ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و تمامی امتیاز ها را کسب کنید !

وسیله پرتاب می تواند یک گاری,یک لاستیک,یک اتوموبیل یا حتی هواپیما باشد که خود بر هیجان بازی بسیار افزوده و مطمئنا در سری های دیگر بازی این روش به کار خواهد رفت! شما در کل با یک بازی پرندگان خشمگین دگرگون شده رو برو هستید! شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Bad Piggies را از سایتیاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

ویژگی های بازی Bad Piggies :

-     دارای ۶۰ مرحله متفاوت و جالب
-     دارای ۳۰ پازل متفاوت در بازی
-     ۳۳ وسیله برای متفاوت برای حرکت دادن خوک ها ! پرواز کردن ، شنا کردن و …
-     مراحل با پس زمینه های بسیار زیبا
-     دارای مراحل مخفی اضافی
-     گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
-     قابلیت اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷
و …

 

 

 

 

دانلود بازی Bad Piggies 1.5.0 برای PC

.

 

دانلود بازی Bad Piggies 1.5.0 برای PC

 

آموزش کرک کردن بازی Bad Piggies :

-     کرک بازی Assembly-CSharp.dll  (موجود در فایل دانلودی) رو در محل نصب بازی در فولدر زیر کپی و جایگزین کنید و از بازی لذت ببرید.

Bad Piggies -> BadPiggies_Data -> Managed -> Assembly-CSharp.dll

 

توجه :

اگر ویندوز شما XP Service Pack 2 می باشد، با این ترفند می توانید بازی رو اجرا کنید:

-     از منوی Start گزینه Run را انتخاب کنیدو در داخل Run کلمه Regedit را تایپ کنید و گزینه Ok را بزنید، و در صفحه ی باز شده به آدرس زیر بروید:
HKEY_LOCAL_MACHINE -> SYSTEM -> CURRENTCONTROLSET -> CONTROL -> WINDOWS
-     حالا در صفحه باز شده بروی گزینه CSDVERSION دو باز کلیک کنید تا یک صفحه باز شود و در قسمت VALUE DATA عدد داخل آن را به ۳۰۰ تغییر دهید و OK را بزنید .
-     حالا پنجره را بسته و کامپیوتر را Restart کنید.
-     حالا بازی Bad Piggies رو نصب کنید.

 

 

 

 

 

سجاد بازدید : 205 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Chernobyl Underground برای PC

 

دانلود بازی Chernobyl Underground برای کامپیوتر

 

Chernobyl Underground یک بازی جدید در سبک ماجرایی شوتر اول شخص است که در سال ۲۰۱۳ توسط Liman3D Ltd ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . داستان بازی ادامه نسخه قبلی یعنی چرنوبیل کماندو است و حالا داستان بازی Chernobyl Underground به سال ۲۰۲۰ برمیگرده زمانی که کشورهای منطقه یورو همگی دچار بحران عظیم مالی شده اند و سطح رادیواکتیو هر روز افزایش می یابد و خیلی زود میزان آلودگی از حد اعلام شده فراتر می رود . و این مناطق مکانی برای خلافکاران شده است و پس از مدتی این خلافکاران با هم دیگر متحد میشوند تا برای بدست آوردن مواد رادیواکتیو به پایگاه هسته ای چرنوبیل حمله کنند.

حالا شما در بازی Chernobyl Underground نقش کاپیتان یوری رایکوف کماندوی ویژه ارتش روسیه را بازی میکنید که متخصص در ضد تروریست و حملات چریکی می باشد. حالا در این نسخه از بازی تروریست ها به زیر زمین رفته اند و عملیات هایشان را در زیر زمین انجام میدهند و شما وظیفه دارید که این خلافکاران را پیدا کرده و آن ها را از پای در آورید. این بازی با حجم کمی که دارد داری گرافیک عالی میباشد. همچنین بازی از گیم پلی بسیار خوبی و روانی برخوردار است که میتواند گیمر را ساعت ها پای سیستم میخکوب کند. پس ارگ به بازی هایی در سبک ماجرایی و شوتر اول شخص علاقمند هستید هم اکنون میتوانید بازی Chernobyl Underground را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Chernobyl Underground :

 

دانلود بازی Chernobyl Underground برای PC دانلود بازی Chernobyl Underground برای PC دانلود بازی Chernobyl Underground برای PC دانلود بازی Chernobyl Underground برای PC

 

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Chernobyl Underground :

Operating System: Windows® XP/Vista/7/8
Processor: Pentium Dual Core 2GHz class or better
RAM: 1.5 GB or more
Hard Disk Space: 5GB
Graphics Card: Pixel shader 3 required with 512MB RAM minimum, NVidia 9800 GT 1GB or better recommended. DirectX®:
۹.۰c June 2010 minimum – Included within the installer.
Sound: at least stereo, 3D is supported

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

-     فایل با فرمت ISO رو باید با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

-    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

-    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

-    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

سجاد بازدید : 85 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

GYhEvAO 620x350 دانلود بازی Dead on Arrival 2 v1.0.0 Full برای اندروید

Dead on Arrival 2 همانطور که از اسم بازی و شماه قبلی آن مشخص است در این بازی باید از دست رامبی ها جان سالم به در ببرید در این بازی سلاح های متنوع و سفارشی مانند راکت لانچر یا اشعه فریز یا شعله پرتاپ کن وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید،برای مشاهده جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

تصاویر بازی Dead on Arrival 2 v1.0.0 Full برای اندروید

 

 

 

 

سجاد بازدید : 89 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

ENSLAVED Odyssey To The West 1 دانلود نسخه کم حجم بازی Enslaved Odyssey to the West Premium Edition

در ۱۵۰ سال آینده جنگ و خرابی جهان را به ویرانه ای تبدیل کرده و انسان های کمی روی کره زمین باقی مانده اند و طبیعت جهان تغییر کرده و ربات ها بر جهان تسلط پیدا کرده و اندک انسان های باقی مانده را نیز به بردگی و زندان میفرستند..یک زن جوان (Trip) باهوش هم جز ین زندانی ها است اما با قابلیت های ذهنی خود قادر به فرار شد دوست او که همانجا با هم آشنا شدند مانکی نام دارد که یک شخصیت گوشه گیر اما پرقدرت است و با نیروی زیاد خود موفق به فرفر  از اسارت شد.شما هدایت مانکی را بر عهده خواهید داشت و باید با ترکیبی از مبارزه، استراتژی و پیمایش محیط زنده بمانید و به هدف خود که آزادی است برسید.این نسخه از بازی یعنی Premium Edition شامل نسخه اولیه بازی به اضافه افزونه Pigsy’s Perfect 10 و تغییراتی در ظاهر شخصیت بازی است.بازی از داستانی درگیر کننده و cutscene های دراماتیک و سینمایی ساخته شده.و محیط زیبا و جذاب همراه با سیستم مبارزاتی پویا است. دانلود نسخه کم حجم بازی Enslaved Odyssey to the West Premium Edition

 

تصاویر بازی بازی Enslaved Odyssey to the West Premium Edition

 

 

سجاد بازدید : 98 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 برای کامپیوتر

 

Angry Birds Star Wars 2 نسخه جدید بازی انگری بردز استار وارز برای کامپیوتر می باشد. این بازی Angry Birds در سبک استراتژیک ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط Rovio Entertainment ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر و سیستم عامل اندروید و IOS عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های پرندگان خشمگین آشنا هستید بازی که تاکنون به جز این نسخه شش نسخه از آن منتشر شده است. پس از این که سازندگان بازی نسخه اول Angry Birds Star Wars را بر اساس سری فیلم های معروف و محبوب جنگ ستارگان ساختند و در دل گیمرها جا گرفت تصمیم گرفتند نسخه دوم بازی Angry Birds Star Wars 2 منتشر کنند.

در بازی Angry Birds Star Wars 2 یکی ازمهمترین تغییرات که Rovio انجام داده است این است که شما علاوه بر این که میتوانید از شخصیت های معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader استفاده کنید,  میتوانید برای اولین باز خوک ها را هم انتخاب کنید و با آن ها به جنگ با پرندگان خشمگین بپردازید. در بازی Angry Birds Star Wars 2 بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. پس اگر شما هم از علاقمندان به سری بازی های پرندگان خشمگین هستید هم اکنون میتوانید بازی Angry Birds Star Wars 2را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Angry Birds Star Wars 2 :

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 برای PC  دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 برای PC دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 برای PC دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 برای PC دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 برای PC دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 برای PC

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

-     ابتدا بازی رو نصب کنید

-     سپس توسط فایل پچ (موجود در فایل دانلودی) به محل بازی رفته و بازی رو پچ کنید. (اگر از ویندوز ۷ استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch باید بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)

-    سپس یک کد دلخواه مثل THET-ALEV-LEFR-USWO وارد نمایید و از بازی لذت ببرید.

-    دقت کنید در حین وارد کردن رمز متصل به اینترنت باشید.(یعنی ارتباط شما با اینترنت برقرار باشد یا کانکت باشید)

-    دوستانی که با مشکل ارور OpenGL روبه رو هستند:

۱.  یا کارت گرافیک خود رو آپدیت کنید.

۲. یا باید این فایل رو دانلود کنید سپس در مسیر زیر کپی کرده

C:\Windows\System32

سپس بر روی فایل رجیستری کلیک کنید.

 

 

 

 

سجاد بازدید : 80 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

1366023692 sud1156 دانلود بازی فکری Sudoku برای آندروید

باز سودوکو یکی از بهترین بازی های فکری حال حاضر است .که بسیار برای افراد سالخورده مناسب و پادزهر بیماری آلزایمر است .این بازی بـه دلیل فکری بودن و نیاز داشتن بـه تمرکز برای جوانان هم مناسب است.شمـا می توانید بازی زیبا ی سودوکو را برای گوشی های اندورید از سایت پارسی گیم دریافت بکنید .

سودوکو برای آندروید است که مـورد علاقه بسیاری از مردم است که در مجله ها و روزنامه ها چاپ می شود و حالا بـه صورت مجازی برای گوشی های آندرویدی طراحی شده است و نیاز بـه داشتن قلم و پاک کن نیست در منوی اولیه شمـا باید از بین سه حالت ساده نرمال و سخت یکی را انتخاب بکنید و دارای ۴۰ جدول رایگان است قوانین بازی بسیار آسان است شمـا باید در جدول ها از شمـا ره ۱ تـا ۹ را قرار دهید و هرکدام از این شمـا ره ها تنها یکبار در یک مربع قرار می گیرد برای دیدن توضیحات بیشتر و لینک دریافت بـه ادامه مطلب بروید:

 

تصاویری از محیط بازی:

1366023704 sud2222 دانلود بازی فکری Sudoku برای آندروید

1366023725 2013 04 10 12.26.1422 دانلود بازی فکری Sudoku برای آندروید

1366023641 2013 04 10 12.26.2022 دانلود بازی فکری Sudoku برای آندروید

 

1366023667 2013 04 10 12.26.4022 دانلود بازی فکری Sudoku برای آندروید

 

1366023673 2013 04 10 12.34.3422 دانلود بازی فکری Sudoku برای آندروید

سجاد بازدید : 105 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)


Combo Crew بازی مبارزات قهرمانان Combo Crew   اندروید

Combo Crew یک بازی اکشن و فوق العاده جذاب برای سیستم عامل اندروید بوده که داستان آن مربوط به زمانی است که تمام دنیا در فقر و بدبختی بودند و قدرت در اختیار رئیس است که حالا می خواهد با مبارزان قدرتمند نیز به مبارزه پرداخته و تک تک آن ها را از صحنه روزگار حذف کند! در این بازی یک وظیفه مهم دارید که آن هدایت مبارزان و رساندن آن به بالاترین نقطه برج است که در آن رئیس قرار دارد. سیستم و سبک بازی به صورت کلاسیک بوده و شباهت بسیار زیادی به بازی شورش در شهر دارد که در آن باید با استفاده از قدرت های بی نظیر و افسانه ای به نبرد دشمن بروید. البته بازی Combo Crew از بازی معروف Street Fighter الهام گرفته است و بسیاری از انیمیشن ها و افکت های آن به این بازی شباهت دارد.

 

امتیازات خود را برای افزایش سلامتی و قدرت خود جمع کنید و با زدن ضربات پشت سر هم و قدرتی امتیاز دریافتی را چندین برابر کرده و از آن ها برای آزادی آیتم های مختلف استفاده کنید. با سرعت توسط انگشتانتان به دشمن ضربه بزنید با این کار ناگهان یک تقویت کننده عجیب و نیرومند آزاد شده که به سرعت تمامی شدمنان را از پای در خواهد آورد. بازی Combo Crew دارای بخش مولتی پلیر یا چند نفره است که این اجازه را می دهد تا دوستان خود را در بازی نجات دهید یا آن ها شما را نجات دهند. با توجه به سیستم combo و قدرت حرکت و کنترل عالی این بازی این توانایی را دارد تا جرو یکی از بازی های برتر لیست گیمرها باشد. بازی دارای چندین قهرمان با بیش از 80 حرکت مختلف است که مطمئنا خود باعث جذب کاربران می شود.


سجاد بازدید : 103 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

Tank O Box دانلود بازی تانک کم حجم Tank O Box

Tank-O-Box نام یک بازی کم حجم و هیجان انگیز است که ابتدا برای سیستم عامل اندروید و سپس ویندوز عرضه شده است. بازی به این صورت است که باید به سرعت هدایت تانک خود را بر عهده گرفته و با دشمنانی که به شما حمله می کنند مبارزه کرده و آن ها را به سرعت نابود کنید. بازی دارای سیستم ارتقا و افزایش قدرت تانک است و با کسب امتیاز و جوایزی که در طول بازی  می گیرید می توانید از لوازم متعدد استفاده کنید. بازی Tank-O-Box در حدود 55 میدان جنگ است که در هر یک نیروها با قدرت و سرعت متفاوتی حمله ور می شوند و اغلب این دشمنان تانک هایی قدرتمند هستند.

آب و هوا در این بازی بسیار متنوع است و کاربر را به خوبی به چالشی خاص می کشد و بر سرعت و توانایی تانک ها بسیار تاثیر گذار است. در طول بازی 8 نوع تانک خاص وجود دارد که با عبور از مراحل و رسیدن به مراحل بالاتر آزاد می شوند. بازی Tank-O-Box دارای گرافیک 3D است که با توجه به حجم کم آن بسیار عالی است و کاربر را با یک محیط باز روبرو می کند. بعلاوه بازی دارای بخش چندنفره و آنلاین است که باعث می شود تا بتوانید با دوستان خود به رقابت پرداخته و قدرت و تکنیک خود را به رخ آن ها بکشید. ساختمان های بازی به خوبی طراحی شده اند و قابلیت تخریب آن ها نیز وجود دارند و نیز یک خط سبز رنگ در پایین صفحه موجود است که میزان سلامت تانک را نشان می دهد و با تمام شدن آن تانک از بین می رود. همچنین در سمت بالا تعداد تانک های موجود در هر مرحله نمایش داده شده اند.

 

 


سجاد بازدید : 87 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

Battlefield 4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Battlefield 4 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۳/۱۰/۲۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46
ایدی بازی : BLUS31162
حجم فایل: ۹٫۵۶ GB
ریلیز: iMARS

اطلاعات بازی :

سبک شوتر همواره یکی از پرطرفدار ترین سبک های بازی های رایانه ای میباشد و بازی های بسیاری خود را بهترین بازی موجود در این سبک میدانند . از زمان عرضه ی بتل فیلد برای اولین بار رقابت این بازی با عنوان محبوب اکتیویژن شروع شد و سازندگان هر دو عنوان همیشه چیزی برای رو کردن داشتند.حال نسل جدیدی از بازی های رایانه ای در راه است و هر دو عنوان نیز با کشیدن خط و نشون هایی برای هم از الان خود را مدعی فروش بیشتر میدانند. BF4 به عنوان ماحصل ۱۲ نسخه از این سری برای کنسول PS3 منتشر شده است، بعد از موفقیت های مختلف BF3 می توان امیدوار بود که این شماره نیز همانند نسخه قبلی خود از موفقیت های خوبی کسب کند، هر چند نمی توان منکر ضعف های BF3 شد. بازی داستان گروهی را روایت میکند که برای کسب اطلاعاتی از یک مقام روسی به باکو اعزام میشوند اما پس از دریافت اطلاعات با مشکلات متعددی روبرو شدند.آن ها لو رفته و اکنون در بین آتش دشمن گیر افتادند.

 جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

 باکو در این نسخه در محور جنگ هاست این مکان به دلیل داشتن جزئیات بالا چه از لحاظ خط فرهنگی، تنوع ماشین ها و گاهی با صحنه هایی عجیب از فقیر نشینان مواجه خواهید شد از علل اصلی انتخاب باکو بوده البته در باکو برج هایی هم هستند که بودن آن ها در بازی خالی از لطف نیست و میتواند بر بازی هیجان خاصی ببخشد که این جزئیات برای موتوری که برای پردازش این مکان ها و ساختن این بازی در نظر گرفته شده مناسب است. امکان راندن وسایل نقلیه در نسخه های قبلی هم موجود بود که اتفاقاً یکی از محبوبترین مراحل BF3 را تشکیل می داد که در صحراهای اطراف تهران، مسافت قابل توجهی توسط تانک پیموده می شد. اما اینبار امکان رانندگی و استفاده از جیپ های جنگی دشمنان هم وجود خواهد داشت که می توانید در یک چشم بر هم زدن، از پشت فرمان به پشت اسلحه های سوار بر اتومبیل جابجا شده و از آن استفاده کنید. گفته شده که تنوع محیط و مراحل بازی ها چند برابر بیشتر از BF3 خواهد بود. از اعماق دریا گرفته تا ساختمان های مخروبه و کمپی از تشکیلات دشمن که تا کنون به نمایش درآمده اند. این تنوع در تعداد اسلحه های موجود در بازی هم اعمال شده که تأثیر مستقیمی بر اکشن آن خواهد گذاشت. صحنه های سینمایی به سبک هالیوود بسیار بیشتر و هیجان انگیزتر به نظر می رسند، به طوری که در هر مرحله چندین بار روی خواهند داد و در نتیجه هر عملی باید انتظار یک صحنه سینمایی و فوق العاده جذاب را داشته باشید. در کنار بخش تک نفره عالی، DICE از حالت چندنفره بی نقص نیز برای بازی خود استفاده کرده که گفته شده بیش از ۶۴ نفر در حالت آنلاین را پشتیبانی خواهد کرد و دارای مدها و ویژگی های جدید و قابل توجهی خواهد بود. موتور بازیسازی فراست بایت ۳ اینبار برای این عنوان در نظر گرفته شده است که توانایی خلق دنیایی وسیع همراه با جزئیات و نورپردازی فوق العاده را داراست. همچنین از توانایی بالای این موتور به تخریب پذیری عالی آن میشود اشاره کرد. تم اصلی موسیقی های BF4 ساخته شده توسط Johan Skugge و Jukka Rintamaki هستند که به گفته ی کسانی که به آن ها گوش داده اند تم اصلی شبیه به BF3 دارند با این تفاوت که با موسیقی سنگین تر و عمیق تری طرف هستیم که در لحظات پیروزی یا شکست مطمئنا لحظات خیلی احساسی ای را خواهیم داشت.برای نمونه به تک آهنگ Hanna – که در جریان تریلر مرحله ی باکو پخش شد – گوش فرا دهید تا همراه با آهنگ ساز هم درد شوید.

سجاد بازدید : 88 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

CarDust بازی رقابت ماشین های قدیمی CarDust   اندروید

در بازی CarDust کاربران لذت رقابت با ماشین های قدیمی را به خوبی حس می کنند و می توانند با استفاده از ماشین های قراضه به مسابقات و تورنومنت های مختلف بروند. در بازی ماشین های قدیمی 5 وسیله وجود دارد که از دور شبیه اتومبیل هستند و وقتی نزدیک می شوید با یک سری وسیله عجیب و غریب روبرو می شود که اصلا ماشین نیستند. البته در طول بازی و با اتمام مراحل مختلف یک وسیله دیگر نیز اضافه می شود. مسابقات در مکان های خاکی و نزدیک به کارخانه های صنعتی و بسیار آلوده برگزار می شود. بازی دارای بیش از 30 دستاورد مختلف است که در طول تورنومنت های متنوع آزاد می شوند و هر یک می توانند قدرت بیشتری به خودرو شما بدهند.

زیرا تمام اتومبیل ها دارای قابلیت ارتقا و افزایش سرعت و قدرت هستند.در پایان هر تورنومنت امتیازات بسیار زیادی دریافت خواهید کرد که از آن باید برای خرید توربو و لوازم دیگر همانند لاستیک بهتر و همچنین موتور قوی تر استفاده کنید زیرا رقابت های بعدی مسابقات دشوار تر بوده و مراحل بازی پیچ در چیپ تر و بسیار سخت تر از قبل هستند . سبک بازی CarDust به صورت 3D است و از گرافیک جذابی بهره مند است . گیم پلی بازی با توجه به امکانات زیادی که در طول بازی به شما داده خواهد شد و همچنین هوش مصنوعی خوب رقیبان نیز بسیار عالی است و می تواند ساعت ها کاربر را تا رسیدن به قهرمانی های پیاپی سرگرم و درگیر کند. کنترل بازی به صورت صفحه کلید مجازی است و نیاز به تنظیم خاصی نیز ندارد پس با آسودگی خاطر می توانید ماشین خود را کنترل کنید.

سجاد بازدید : 98 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

\"Sniper

Sniper Ghost Warrior 2 - Black Box Version

Sniper Ghost Warrior 2 نام نسخه دوم از بازی تک تیر انداز است که در سال 2013 برای کامپیوتر عرضه شد و توانست موفقیتی بسیار بهتر نسبت به نسخه اول خود بدست آورد. کمپانی City Interactive با عرضه نسخه دوم تک تیرانداز سعی کرد تا اشتباهات بزرگ خود در نسخه اول را به کلی برطرف کند و مقداری در این کار موفق بود. طراحی نسخه اول بازی با موتور Chrome Engine 4 انجام شد که تصویری فوق العاده زیبا از جنگل ها و محیط نشان می داد اما در طراحی شخصیت ها و افکت ها فوق العاده ضعیف بود و همین امر فاجعه ای بزرگ برای نسخه اول به شمار می رفت. اما در نسخه دوم به لطف استفاده از موتورCryENGINE 3 گرافیک بازی بسیار عالی و خیره کننده بود و در اولین ترایلری که از آن به نمایش در آمد توانست توجه بسیاری از گیمر ها را به خود جلب کند.

در ساخت بازی Sniper Ghost Warrior 2 سعی شده تا محدود دید گیمر بسیار بهتر از قبل شود و همچنین افکت های بازی و همچنین انعکاس و شکست نور نیز بسیار زیبا طراحی شده اند که مسلما باعث ایجاد صحنه هایی واقعی تر از قبل می شوند.احساسات شخصیت ها نیز در هنگام برخورد گلوله و چاقو نیز بسیار به واقعیت نزدیک است و این نشان از آن است که سازندگان بازی به طور جدی قصد داشته اند تا بازی کم نقص و پرهیجان را روانه خانه های تمامی گیمرها کنند. بازی در اطراف کوه هیمالیا جریان دارد که در آن پوشش گیاهی و همینطور معماری های منحصر به فرد جلوه ای فوق العاده به منظره ی بازی می دهد. کمبود سلاح ها و مهمات بازی Sniper Ghost Warrior 2 نیز نسبت به نسخه اول بهبود یافته و از سلاح های پیشرفته تر با قدرت و کیفیت بیشتری استفاده شده است .

 

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU : 2.2 GHz dual core Intel Core 2 Duo or AMD Athlon X2 or better
RAM : 2GB
Graphics : DirectX 9 compatible card with 512 MB RAM, Nvidia 8800 GT or AMD Radeon 3850 or better
OS : Windows XP SP 3/ Windows Vista SP1
HDD : 9 GB free hard drive space

حجم فایل ها : 4.4 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

 

سجاد بازدید : 76 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

Day After Sandy بازی فکری اسرار سندی Day After Sandy

بازی Day After Sandy یک بازی جدید در سبک Hidden Object بوده که باید در آن مانند سایر بازی های این سبک اشیا گمشده را پیدا کرده و به جمع آوری امتیاز بپردازید. در بازی اسرار سندی10 مرحله زیبا و سرگرم کننده وجود دارد که بسیار سخت و پیچیده هستند و باید در هر یک از آن ها 40 شی مخفی را کشف کنید. پیشرفت شما در یک جدول شیک و زیبا به نمایش در می آید و امتیازات لازم برای رسیدن به سطح های بالاتر نیز به شما نمایش داده می شوند.  در هر مرحله برای یافتن اشیا پنهان سندی که کمتر در دید هستند می توان از گزینه راهنمایی استفاده کرد که به شما حتی ممکن است مکان دقیق شی گم شده را نشان دهد.

گرافیک بازی با توجه به حجم کم آن بسیار عالی است و تمام این کیفیت را در مراحل بازی و در طراحی شی های درون بازی به خوبی می توان دید. برای هریک از مراحل سطح هایی قرار گرفته که آن ها را با ستاره هایی نمایش می دهند که این ستاره ها 5 عدد هستند که می توانید آن ها را هنگام انتخاب نقشه ها انتخاب کنید. بازی Day After Sandy بیشتر در انبار ها و مناطق متروکه و فوق العاده شلوغ است که به شدت کاربران را گیج می کنند و باعث می شوند تا در هر صورت از راهنمایی های بازی استفاده کنید و ساعت ها سعی کنید تا اشیا هر بازی را پیدا کنید. اجسام موجود در بازی اسرار سندی هر کدام مربوط به زمان های بسیار دور هستند و همچنین تنوع آن ها نیز بسیار بالاست و اجازه نمی دهد تا مجبور شوید اشیا تکراری را پیدا کنید زیرا در این صورت بازی بسیار کسل کننده و همچنین بسیار ساده خواهد شد و مطمئنا گیمر را بسیار خسته خواهد کرد.


سجاد بازدید : 87 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم Monster Truck Destruction برای PC

 

دانلود بازی Monster Truck Destruction برای کامپیوتر

 

Monster Truck Destruction یک بازی کم حجم جدید در سبک مسابقه ماشین های سنگین است که در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . دوست دارید ماشنین ها را نابود کنید؟ دوست دارید بدون هیچ قانون سقف و سختی رانندگی کنید؟ شما به وسیله ی بازی Monster Truck Destruction وارد مسابقات تخریب می شوید و برای پیروزی در بازی باید هر مانعی که جلوی شما قرار میگیرد را با ماشین غول آسای خود نابود کنید.

در بازی بالغ بر بیش از ۳۰ ماشین غول آسا وجود دارد که شما در طول بازی و با پیروزی در مراحل آن ها را آزاد میکنید. بازی Monster Truck Destruction با حجم کمی که دارد داری گرافیک خوب و قابل قبولی است. در این بازی حرکات ماشین ها مانند ترمز، کمپرس، چرخش و دیگر حرکت ها به گونه ای بسیار واقعی و طبیعی طراحی شده است. از ویژگی ها بازی میتوان به موسیقی متن زیبا , گیم پلی تخریبی و هیجان آور , نماهای بصری زیبا و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Monster Truck Destruction را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Monster Truck Destruction :

 

دانلود بازی کم حجم Monster Truck Destruction برای PC دانلود بازی کم حجم Monster Truck Destruction برای PC دانلود بازی کم حجم Monster Truck Destruction برای PC دانلود بازی کم حجم Monster Truck Destruction برای PC

 

 

راهنمای نصب بازی :

-    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

 

 

 

 

 

سجاد بازدید : 171 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Where’s My Water 2 برای اندروید

 

دانلود بازی Where’s My Water 2 1.0 برای اندروید

+ نسخه نامحدود

 

Where’s My Water 2 نسخه ی دوم بازی پرطرفدار و فکری Where’s My Water می باشد. در این بازی که بر پایه قوانین فیزیکی طراحی شده باید از فکر خود کمک گرفته تا آب اسید یا بخار آب را در دسترس کاراکتر های بازی که سه تمساح می باشند قرار دهید.این بازی در عین سادگی ذاتی خود دارای مراحل سخت و دشواری می باشد که مخاطب باید از خلاقیت خود کمک بگیرد تا آن مراحل را با پیروزی پشت سر بگذارد.

در بازی Where’s My Water 2 نسبت به نسخه قبلی ویژگی های زیادی اضافه شده و هم چنین اتفاقات تازه ای در آن به وقوع می پیوندند که در زیبا تر شدن و هم چنین جذاب تر شدن آن کمک می کند و سعی شده از هر آنچه در توان است استفاده شده تا بازی Where’s My Water 2 از روند کسل کننده دوری کند.بازی Where’s My Water 2 علاوه بر این که نسبت به بازی هایی با دیتای بزرگ جذابیت بیشتری دارد از حجم بسیار کمی نیز برخوردار می شود که با توجه به گرافیک قابل قبول و حتی بالای آن باعث معروفیت و محبوبیت آن شده. شما هم اکنون می توانید بازی Where’s My Water 2 برای اندروید را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

دانلود بازی Where’s My Water 2 برای اندروید

 

دانلود بازی Where’s My Water 2 برای اندروید

 

دانلود بازی Where’s My Water 2 برای اندروید

 

سجاد بازدید : 130 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Day One Garrys Incident

 

بازی Day One Garrys Incident یک بازی جدید در سبک اکشن ماجرایی و ترسناک است که در سال ۲۰۱۳ توسط Wild Games Studio ساخته و انحصارا برای پلتفرم کامپبوترعرضه شده است . داستان بازی Day One Garrys Incident درباره ی فردی به نام Gary است که او پدر وظیفه شناس و خوب است و در روزی او با هواپیمای تفرحی بر فراز جنگل های آمازون پرفاز میکند و طی اتفاقی هواپیمای دچار نقص فنی میشود و سقوط میکند و خانواده آن از بین میروند و در این بین گری باید خود را از این جنگل ها انبوه و مخوف و در بین اقوام مختلف خود را نجات دهد. وظیقه شما در بازی Day One Garrys Incident این است که به گری کمک کنید تا از جنگل آمازون نجات یابد و شما برای اینکه بتوانید اینکار را انجام دهید به غذا و پناهگاه نیاز دارید که باید در طولبازی برای به دست آورن این ها با افردا و چیزهای مختلف به مبارزه بپردازید. به گفته سازندگان بازی Day One Garrys Incident شما در محیطهای ترسناکی باید به بازی بپردازید همچنین در محیط های تاریخی، به جستجوی راجب تمدن های مربوط به آن محیط خواهید پرداخت.
سیستم مورد نیاز:

OS : Windows Vista / 7 / 8
Processor : ۲٫۸ GHz Quad Core
Memory : ۸ GB RAM
Graphics : ۱GB NVIDIA GTX 460 / ATI Radeon HD 6850 or better
DirectX : Version 9.0c
Hard Drive : ۳ GB available spac

PASSWORD: www.bazikids.com

تصاویری از محیط بازی: (جهت بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

دانلود %rb_link3% %rb_link1% %rb_link2% Day One Garrys Incident
دانلود %rb_link3% %rb_link1% %rb_link2% Day One Garrys Incident
دانلود %rb_link3% %rb_link1% %rb_link2% Day One Garrys Incident
 
دانلود %rb_link3% %rb_link1% %rb_link2% Day One Garrys Incident
 
سجاد بازدید : 86 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

The Last Days – آیا می توانید دشمنان را شکست دهید و زمین را نجات دهید ؟ یک دشمن باستانی و قدیمی بازگشته است . زمانی که شما در حال بازی کردن The Last Days هستید ، سرنوشت دنیا در دستان شماست . عنوانی دیگر از سری بازی های پرتعداد و محبوب Hidden Object که می بایست به کشف اطلاعاتی در مورد مثلث برمودا و سرنخ هایی از تمدن های قدیمی بپردازید . شما مدت طولانی است که به مرخصی نرفته اید و برای رفع خستگی به Bahamas می روید ، شهری ساحلی و زیبا که در حال غواصی ، چیزهای عجیبی را پیدا می کنید و داستان بازی آغاز می شود .

 

The Last Days دانلود بازی فکری آخرین روزها The Last Days

 

 

تصاویر محیط بازی :

The Last Days S2 s دانلود بازی فکری آخرین روزها The Last Days The Last Days S1 s دانلود بازی فکری آخرین روزها The Last Days

 

 

سجاد بازدید : 84 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

Legends of the East The Cobras Eye عنوانی جدید در سبک بازی های Hidden Object می باشد که داستانی از عشق را بیان می کند . در این بازی می بایست به یک جنگ پایان بدهید و عشق زندگی خود را نیز نجات دهید . یک محصول‌ مصنوعی‌ که مدت ها فراموش شده بود ، دوباره پیدا شده است و نیروهای شیطانی در تلاش برای به دست آوردن آن هستند . بدتر از آن ، عشق زندگی شما یعنی Daniel ، به طریقی وارد این ماجراها شده است . حال شما می بایست دانیل را پیدا کنید و حقیقت این ماجراها را کشف کنید ، قبل از این که دنیا برای همیشه عوض شود ! این نسخه Collectors Edition می باشد که دارای چیزهای اضافی نسبت به نسخه معمولی است .

 

Legends of the East دانلود بازی فکری Legends of the East: The Cobras Eye

 

 

تصاویر محیط بازی :

Legends of the East S2 s دانلود بازی فکری Legends of the East: The Cobras Eye Legends of the East S1 s دانلود بازی فکری Legends of the East: The Cobras Eye

 

 

download دانلود بازی فکری Legends of the East: The Cobras Eye لینک دانلود – 569 مگابایت | لینک کمکی

 

 password دانلود بازی فکری Legends of the East: The Cobras Eye پسورد فایل: www.downloadha.com

سجاد بازدید : 119 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

بازی که برای این مطلب در نظر گرفته ایم در عین سادگی می تواند این چند روز آخر هفته همه شما کاربران سایت آسان دانلود را سرگرم کند. سبک بازی به جهت فکری بودن برای همه سنین مناسب بوده و همه می توانند با آن سرگرم شوند. این بازی که Enkord Totem Tribe Gold نام دارد گرافیک قابل قبولی داشته و با توجه به حجم نسبتا مناسبی که دارد اکثر کاربران می توانند برای دانلود آن اقدام کنند. استفاده از چندین مدل پازل در بازی ، انجام بازی در فصل های مختلف سال و در لوکیشن های مختلف که به جذابیت بازی می افزاید و همچنین یاد گرفتن اینکه اجسام کجا باید قرار گیرند از جمله موارد مهمی هستند که در این بازی دیده می شوند. 
ساخت برج و قلعه در بازی ، خانه های اسکیمویی ، اضافه کردن سربازی برای جنگ با دشمنان و وجود مراحل مختلف این امکان را فراهم می کنند تا کاربرانی که بازی Enkord Totem Tribe Gold را دانلودنموده اند برای ساعت ها سرگرم شوند و از انجام یک بازی ساده اما جذاب نهایت لذت را ببرند.

قابلیت های کلیدی بازی Enkord Totem Tribe Gold :
گرافیک مناسب بازی
- موضوع جالب و هیجان انگیز
- استفاده از انواع تکنیک ها برای پیشرفت کاربر در بازی
- استفاده لوکیشن های مختلف در طراحی 
- مناسب برای سنین مختلف
- حجم نسبتا مناسب و سهولت در نصب و اجرا
- انجام بازی در فصول مختلف سال
انیمیشن های جالب تعبیه شده در بازی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
سجاد بازدید : 80 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

بازی آندروید Age of Enigma : وارد یک خانه متروکه و خالی از سکنه شوید و به اسرار ششمین شبح پی ببرید! این خانه بسیار مرموز و ترسناک می باشد و همانند خانه هایی است که قبلا در کابوس های خود دیده اید. در این بازی زیبا شما باید وارد مکان های تاریک و پر از رمز و راز این خانه شوید و با حل پازل و معماهای پیچیده بسیار به راز شبح ششم پی ببرید.

برخی از ویژگی های این بازی آندرویدی :

- وجود صحنه های رنگارنگ و جذاب

- داستان مسحور و اعتیاد آور

- حل پازل های منحصر به فرد مخصوص هر شبح

 

Age-of-Enigma-v1.0Age-of-Enigma-1

Age-of-Enigma-2

Age-of-Enigma-3

تعداد صفحات : 5

درباره ما
سلام به سایت دانلود بازی خوش آمدید.

دانلود بازی برای هر کنسولی که بخوای.

برای استفاده از امکانات سایت عضو شوید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 137
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 317
  • بازدید سال : 4,401
  • بازدید کلی : 49,449